ای وای دلمان در کسوف به سر میبرد
امام مهدی (عج)
او نگران ما بود و خدا را از خود خدا برای ماگدایی میکرد
شنبه 25 تير 1395برچسب:, :: 16:10 ::  نويسنده : نیلوفر

به نام او که هستی از او نام دارد

مولانا گفت : تو جان بی شرطی /به تله شروط افتاده / همچون خورشید در کسوف

جان بی کیفی شده محبوس کیف                      آفتابی حبس شده عقده انیت حیف

دل ما همچون خورشید است که راه را نشان میدهد برای بودن برای عشق و توفیق اما دچار کسوف شده اگه سایه ها بروند خورشید هنوز پابرجاست

مادرم مرا به دنیا آورد زمانها گذشت اه من از این باتلاق خسته ام هرچه دست و پا میزنم بیشتر فرو میروم تقلایی دیگر برای رهایی مرا بیشتر به داخل کشاند به فریاد آمدم آخر این چه وضعش است ؟ ندا بر آمد :برای اینکه وضعیت همه شما انسانها همین است همه تان برای نبردی بی پایان برای بودن در ترس در تلاشید زندگی تان در ترس استرس التهاب ریشه دوانیده همه عمر در بازی بی پایان -غنی و فقر-خیر و شر- لذت و رنج- هستید مدام دغدغه زندگی و حتی موقعی که خوشحالید ترس از مرگ لذت را از بین برده فقط نگران رنج و لذت خود هستید جویای نیکی هستید اما در آزار دیگری میجویید ای فانیان بی مقدار وضع شما همین است تا وقتی که در تلاش و تکاپوی ناکجاآباد هستید

تقلانکردم با حالت زار گفتم چه کنم؟

-حقیقت را ببین!

- حقیقت چیست؟

-در درون آنرا بجو انقدر نپرس غر نزن فقط ببین ببین ببین ببین ببین در درونت آن را ببین جز درون نیست اگر دیدی آنگاه میفهمی تو از جهان زیست نداری بلکه جهان از درون تو زیست دارد تو الان در این دنیا هستی این جهان را ببین و بپذیر مقاومت نکن آنرا بپذیر بدان که همه چیز خود تو هستی پس پذیرای خود باش و بدان همه چیز نیکوست چون خود توست آنگاه جهان بازتاب خود توست و تو هر لحظه در تجربه خود و بودن . وبدان همبودی در تلاش به دست نمیاید کمی سکوت کن !کمی سکوت کن !کمی سکوت کن! بزار درونت ندا سر دهد را ه را نشانت دهد بگذار نگاهت به درونت ابدی باشد بدان برای فهمیدن تلاش لازم نیست تجزیه تحلیل لازم نیست فقط ببین بگذار بصیرت کار تو باشد و معرفت فضای تو باشد

-من میترسم خدایا میترسم دغدغه ها شده هر لحظه من!

-میدانم چون میبینم اما تفکر نکن همه مجادله ها از تفکر بر میخیزد فقط ببین تنها حقیقت مطلق را در سکوت آنگاه خورشید طلوع خواهد کرد بگذار متولد شود بگذار این آب حکمت در آبراه های پنهان درونت نفوذ کند و نظاره کن بگذار متولد شود با ذهن مجادله نکن بگذار بیاید برود فقط ببین این کلید اعجاز است

-سخت است اما معبودم سعیم را میکنم پناهم باش کنارم باش دوستت دارم

-من نیز همه شمارا دوست دارم بسیار بسیار

دوستتان دارن بسیار بسیار

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام دل یارم میخواهد تا همه به هم بگویند دوستت دارم محبت ها کم رنگ شده آی آدما ها به خو دبیایید ما یک واحدیم مال یک خداییم بیایید به هم بگویییم دوستت داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام مهدی (عج) و آدرس asrekhorshid.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان